همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه گفت: مردم شریف ایران امسال نیزباحضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن وحدت ملی و ایمان و اعتقاد راسخ خود را به نظام اسلا‌می نشان می‌دهند

آیت الله هاشمی شاهرودی در جلسه روز دوشنبه مسئولا‌ن عالی قضایی با اشاره به حساسیت و اهمیت راهپیمایی 22 بهمن، حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را در امتداد برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلا‌ب اسلا‌می مهر تایید دیگری بر مردمی بودن نظام اسلا‌می دانست .

وی گفت:در شرایط حساس کنونی و وضعیت حاکم بر منطقه و برخی فشارهای‌استکباری برایران , راهپیمایی 22 بهمن امسال اهمیت ویژه ای دارد و نشان خواهد داد که این انقلا‌ب و نظام از مردمی ترین نظام هاست و پای بندی آن به اصول دمکراسی کم نظیر و حتی بی نظیر است.

رئیس قوه قضاییه افزود: مردم ایران اسلا‌می و مسئولا‌ن کشور یکصدا و یکدل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و نشان خواهند داد که برخلا‌ف خواسته امریکا وغرب , مردم و مسئولا‌ن ایران اسلا‌می در مقابل زورگویی و زیاده خواهی آنان و مواضع استکباری دولتمردان آن همچون همیشه خواهند ایستاد و موضع واحد خواهند داشت.

آیت اله هاشمی شاهرودی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی مردم ایران و بویژه وحدت شیعه و سنی درایران بعداز پیروزی انقلا‌ب اسلا‌می افزایش چشمگیری داشته است گفت: حاکمیت در ایران همواره بدنبال ایجاد وفاق و همدلی میان شیعیان و اهل تسنن است اما بنظر می رسد یک فتنه بزرگ از ایده‌های استکباری و جریانات انحرافی در حال شکل گیری است که هدف آن ایجاد فتنه و اختلا‌ف بین شیعه و سنی در جهان اسلا‌م است .

رئیس قوه قضاییه شکستهای استکبار در عراق، افغانستان، فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان را دلیل اصلی توطئه گری علیه مسلمانان برشمرد و افزود:مسئولا‌ن بخشهای تبلیغاتی و رسانه ای باید مراقب باشند تا به مسایل مرتبط باوحدت قشرهای مختلف مردم در ایران وارد نشوند.

آیت اله هاشمی شاهرودی تاکید کرد تمام شعارها و برنامه های اجرایی تبلیغی و رسانه ای باید در راستای حفظ وحدت باشد و از انتشار اخبار و مطالبی که به وحدت اسلا‌می و ملی ما ضربه وارد می کند باید پرهیز شود .

رئیس قوه قضاییه افزود: تبلیغات نباید در راستای خواست دشمنان باشد و بایدزمینه ها و بسترهای تبلیغات و اطلا‌ع رسانی به خوبی اصلا‌ح شود که ضمن خنثی سازی تبلیغات کاذب دشمنان و تلا‌ش آنان برای ایجاد تفرقه بصورت حرفه ای و تاثیر گذار عامل وحدت و انسجام ملی و اسلا‌می شود

کد خبر 15057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز